top of page
Ingen tags endnu.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Turen går til.... Berlin!

Hej folkens!

Dette indlæg er bare en lille opdatering, for jeg tager nemlig til Berlin i morgen! Det er en 5-dags tur med min klasse, som jeg glæder mig super meget til! Det betyder desværre også, at jeg nok ikke poster så meget siden, jeg ikke tager min computer med. Jeg vil prøve så godt jeg kan at planlægge nogle indlæg på forhånd, så der stadig er noget at læse mens jeg er væk, men jeg ved ikke hvor godt det vil fungere:/ Jeg krydser fingre for, at der ikke kommer nogle tekniske problemer…

Der vil også komme et par stykker indlæg om Berlin, når jeg er kommet hjem igen. Hvis jeg får muligheden, så vil jeg prøve at få skudt nogle outfits, men det bliver måske lidt presset^^’

Indtil da, hav en fantastisk søndag!

XOXO


Spectrum

bottom of page