top of page
Ingen tags endnu.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Endnu et brud på de uskrevne moderegler!

I dette indlæg skrev jeg om, hvordan jeg ikke kun accepterede, men endda synes om, sokker i sandaler/høje hæle! Det kom nemlig bag på mig en dag, da jeg ud af den blå luft lige pludselig godt kunne lide sokker i sandaler, noget, som jeg igennem mine 14 år her på jorden altid havde hadet. For mig var det et brud på et sæt uskrevne moderegler. Og venner, det er sket endnu én gang!

Denne gang er det dog ikke et par sokker der er verdens revolutionærende, næ nej, det er kjoler uden på bluser! Det har en 90’s vibe omkring sig, som jeg bare ikke kan stå for! Desværre, har jeg endnu ikke kunne finde en kjole at tage uden på en af mine bluser, men jeg holder hovedet højt og er stærkt fokuseret på, at jeg bare SKAL have fat i en fin kjole og måske en grå rullekrave bluse med lange ærmer som på billedet nedenunder!

Jeg ville nok starte stille ud med sort, hvid, grå osv., men hvis man er modig nok, kan man jo gøre som Susie Bubble gør ovenover og kører regnbue tema!

Hvad synes i om denne trend?

Er der nogle af jer derude, der også har et par uskrevne moderegler, ville elske at høre dem!

XOXO


Spectrum

bottom of page