top of page
Ingen tags endnu.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Lola And The Boy Next Door

Hej folkens!

Dette indlæg er bare et lille hurtigt et til dem derude, der godt kan lide at læse! Jeg er nemlig lige blevet færdig med en bog, som jeg synes er super god og helt klart værd et kig! Den hedder Lola And The Boy Next Door, og den handler om Lola, en pige der elsker at klæde sig ud i anderledes tøj, og så vil hun gerne være kostumedesigner, når hun bliver ældre.

Alt går godt indtil hendes gamle nabo flytter ind ved siden af igen, og lad os bare sige, at der er en masse historie bag de to! Den handler egentlig bare om at vokse op, tage svære beslutninger, og gøre hvad man vil uden at bekymre sig om, hvad andre siger. Først var jeg skeptisk, den lød lidt teenage-agtig, men jeg synes faktisk, at den har noget ekstra, som gør den speciel:) Jeg ville sige at den er passende for unge i alderen 13-15.

Man kan få den på både dansk og engelsk nede på Hillerød Bibliotek. Jeg ville helt klart anbefale at læse den på engelsk, for jeg synes altid, at det er en god idé at læse bogen i dens originale sprog, så føler jeg at jeg får lidt mere ud af bogen end hvis jeg havde læst den på engelsk:)

Så hvis du er til chicklit, skla du helt klart læse den!♥

XOXO


Spectrum

bottom of page