top of page
Ingen tags endnu.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Music Monday

Hej folkens!

Jeg overvejer lidt kun at lave Music Monday hveranden uge eller en gang om måneden, for jeg har nogle gange lidt svært ved at finde 5 sange, som jeg elsker. For jeg vil ikke bare sætte 5 "okay" sange ind, jeg vil dele 5 sange, som jeg bare MÅ have med og elsker. Og det kan godt blive lidt svært i længden, og så tror jeg faktisk også at sommeren har en lille del i manglen på sange, for min musiksmag er nogle gange lidt mere stille, og lidt halvdeprimerende, og jeg tror, at der er mange, der hellere vil høre en glad, frisk og upbeat sang i stedet for en mere stille sang, som ville passe bedre ind i efterår- og vintermånederne...

XOXO


Spectrum

bottom of page