top of page
Ingen tags endnu.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Bornholm♥

Hej folkens!

Som nævnt i mit seneste indlæg, så var jeg på Bornholm med min familie, og jeg elskede det! Og derfor tænkte jeg, at jeg ville dele det med jer, vise lidt billeder, og henvise til nogle steder, som ifølge mig, man bare skal se!:)

Jeg har opdelt ”emnet” Bornholm i to dele, så der kommer et til indlæg henover den kommende uge;)

Dette indlæg handler om steder eller oplevelser, som jeg så, da jeg var der, og det andet kommer mest til at være nogle stemningsbilleder eller lignende:)

De to første steder er begge "natursteder". På billedet til venstre er det Opalsøen, som jeg tog et billede af da jeg var der, og det fede ved denne sø, udover at den er utrolig smuk, er at man kan svinge sig i en tovbane henover søen (!!!). Hjemmeside her. Det andet billede, er et jeg har taget af udsigten fra Rytterknægten. Det er egentlig bare et lille tårn, men hele gåturen igennem skoven derhen er super hyggelig:) Hjemmeside her.

Som i kan se på billedet til højre, er jeg helt vild med hvad jeg har fået i hånden^^ Og hvad jeg har i hånden er en utrolig lækker most fra Bornholms Mosteri. Jeg smagte både deres hyldeblomst og rabarber, og jeg synes begge er super lækre! På billedet i midten er det en marmelade jeg har i hånden... Ja, en marmelade. Den er lavet på havtorn, og har den perfekte balance mellem sød og syrlig. Det er et lokalt forhandler der laver dem, og de burde ku' fås i de fleste supermarkeder, det kan begge varer;) De har også en hjemmeside, her.

Den sidste anbefaling er Mermaid's! Hvis man er lidt trendy har man måske hørt om det før. Det er is, men det er vist økologisk, uden alle mulige tilsætningstoffer osv. Det er lidt pricey, men det smager super godt!:) Læs mere på deres hjemmeside her. Og forresten, så kommer der snart nogle isbøtter med Mermaid's i landets store Irmabutikker, så hvis du bor i f.eks. København, har du en chance for at smage det:)

Det var alt for denne gang!♥

XOXO


Spectrum

bottom of page