top of page
Ingen tags endnu.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Floral Vintage

Hej folkens!

Jeg har bare gået og hygget her på de seneste, og forleden var jeg sammen med min veninde, fordi vi begge gerne vil lære at skate, men det endte i stedet med at tage outfitbilleder!^^ Vi fik øvet lidt frem og tilbage hjemme hos mig, men hendes hjul var forkert indstillet og efter bare 10 minutter, var vi trætte og gad ikke mere!:)) Vi besluttede os så for at tage nogle outfitbilleder, siden vejret var godt, og så havde jeg også lige en mulighed for at "flashe" min nye taske!

Den er fra Kirken Korshær, den kostede 80 kr., og først syntes jeg, at det var lidt dyrt for en genbrugstaske, men jeg er faktisk ret sikker på at det er rigtig læder, for den er lavet i Italien, og ifølge min mor, dufter den af rigtig læder, så jeg stoler blindt på det!:)

Hvad synes i om mit outfit?

XOXO


Spectrum

bottom of page