top of page
Ingen tags endnu.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Anderledes Androgyn

Jeg tror, at jeg er ret bagud, i forhold til trends indenfor mode, når jeg siger, at jeg er blevet helt vild med det androgyne look! Det har vist været "in" og er stort set ude af modebilledet allerede, men det er altså først nu, at jeg har lagt mærke til det.

For jer derude, der ikke ved, hvad "androgyn" betyder, er det en person af enten begge køn eller intet køn. Så det kan f.eks. være en kvinde, der går klædt i mandetøj og omvendt. For mig, er jeg mest interesseret i en kvinde i mandetøj (ret åbenlyst, siden jeg er en pige, og det ville være lidt svært at blive en dreng, for at klæde sig som en kvinde!).

Som sagt er jeg faldet fuldstændig for stilen og kan næsten ikke vente med selv at prøve det af. Desværre har jeg ikke rigtig nogle "mandelignende" bukser og sko, men man kan jo også sagtens klare sig uden!:)

Hvad synes i om det androgyne look?

Ville i nogenside klæde jer i såkaldt "mandetøj"?

P.s. undskyld for de mange billder, men kunne simpelthen ikke tage nogle fra!

XOXO


Spectrum

bottom of page