top of page
Ingen tags endnu.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Kool Kimono's!

Hey folkens!

I dag vil jeg dele (efter min mening) et par super flotte kimonoer og også nogle billeder, som lidt inspiration til, hvordan man kan style den til sommer. Jeg absolut elsker (!) at lege rundt med kimonoer, fordi de er så nemme at style, og de kan ændre et helt outfit! Hvis man f.eks. vælger en farverig kimono og sætter den sammen med sort/hvid tøj, så der er et splash af farve eller, hvis man er modig, kan man sætte den sammen med andet farverigt tøj, så man får et mere abstrakt look. Årh, kan ikke vente til alle mine kimonoer kommer frem, når varmen rammer!:)

P.S. jeg ved godt, at cool ikke staves "kool", men hvad gør en blogger ikke for en pæn overskrift?^^'

1. Her 2. Her 3. Her 4. Her

Hvilken en af de fire kimoner ovenover, er din yndlings?

Hvordan ville du style en kimono? Minimalistisk eller adstrakt (eller noget helt tredje)?

Fortsat god onsdag♥

XOXO


Spectrum

bottom of page