top of page
Ingen tags endnu.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Asian Streetstyle♥

En af de ting jeg elsker ved udlandet er, at kulturen er så forskellig, alt efter om man er i Asien, Europa, Afrika eller USA. Og lige for tiden, har jeg været ekstra opmærksom på tøj og stil fra Asien, mest fra Japan, som jeg vildt gerne ville besøge!

Selvfølgelig ved jeg godt, at det jo ikke er alle, der klæder sig ligeså ekstremt, som pigerne på billederne, men jeg synes nu stadig, at det er sjovt at se forskellen mellem de danske piger, som nærmest kun går i sort/hvid, og så de her piger, som har en bestemt edge. Jeg synes nogle gange, at vi danskere bliver lidt for "kedelige", men på samme tid indeholder det også en elegance.

Hvad synes du? Har vi brug for flere farver i Danmark eller er det helt fint med grå og hvid? Del din mening!:)

Noget jeg lagde mærke til var, at mange havde qozmo's på, som jeg i det her indlæg skrev om, hvis du ikke ved, hvad det er;)

XOXO


Spectrum

bottom of page