top of page
Ingen tags endnu.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

American Horror Story!!

Hey folkens!

Idag ville jeg give et lille tip om en serie videre til mine medlæsere!:)

Nemlig American Horror Story (AHS), som er en megagod gyserserie. Jeg er normalt ikke til gys og den slags, men lige den her serie fangede min opmærksomhed. Nok fordi der er den sødeste kærlighedshistorie med♥ Altså, det er ikke et helt normalt forhold de har, fordi, som sagt, er det en gyserserie, og der er en masse psykopater og mordere med !

Indtil videre er der produceret 4 sæsoner, og i hver sæson er det de samme skuespillere, bare i andre roller, andre steder og i andre tidsperioder. Jeg er lige blevet færdig med 3 sæson, men min yndlingssæson er helt klart sæson et! Grunden til at den er den bedste sæson (i følge min mening) er fordi, som jeg nævnte tidligere i teksten, at der er den sødeste kærlighedshistorie med, og så self. fordi Evan Peters er et mega manhunk! xD

Du kan finde serien på Netflix;)

Så hvis du er til gys, så skal du HELT sikkert lige give den en chance!♥

Jeg er helt hooked!

XOXO

Spectrum

bottom of page