top of page
Ingen tags endnu.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Update

Hey folkens!

Havde i en god aften igår? Med efterfølgenede hovedpine?

Jeg nød i hvert fald starten af et nyt år! Jeg sidder lige nu og nørder Project Runway, og nyder, at der stadig er lidt ferie tilbage. Imorgen skal jeg med min far ind til København for at se på en pladespiller, og jeg glæder mig helt vildt!! Jeg har altid gerne ville havde en pladespiller, men mine forælder har ikke givet mig lov. Ikke fordi de har noget imod pladespillere (hvem har det?), men mere bare fordi at de synes det måske er lidt spild af penge, altså at jeg ville blive træt af den efter en uge. Men nu er de gået med til at kigge på nogle forskellige og vi tager så ind i Urban Outfitters imorgen for at kigge på deres Crosley ( se billede nedenfor ). Der er sikkert proppet med mennesker, men det må man ligesom bare taget med når man tager til København! :)

5560435980785_001_b.jpg

XOXO

Spectrum

bottom of page