top of page
Ingen tags endnu.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Jul♥

Nu er julen jo lige rundt om hjørnet og jeg glæder mig helt vildt!! Ikke kun til gaverne, men også mere selve stemingen og julehyggen. Jeg har endnu ikke fået pyntet juletræ eller lavet konfekt og jeg mangler stadig at få pakket et par gaver ind, men jeg skal nok nå det :)

Da jeg var inde og tjekke NEMESIS,BABE (superfed blog, link længere nede), så jeg at hun var kommet på den geniale idé, at lave sit eget gavepapir, ved hjælp af vandfarver! Det så vildt fedt ud, og jeg tænkte, at jeg ville gøre det samme, men da det kom til stykket var gaverne alt for store!

Så jeg klippede i stedet små papirflapper ud, og malede/tegnede indtil jeg var tilfreds, og hang dem til tørre. Jeg lagde dem ind under min papirstak, for at de ikke skulle bukke i tøringsprocessen, og voila! så havde jeg mine egne hjemmelavede kort klar til at skrive små søde beskeder på! Supersmart, især til veninderne! Jeg har desværre ikke nogen billeder ;(

Her er lidt andre idéer til gaveindpakningen:

Hvis du føler at din indpakning er lidt for kedelig, så kan et par pom pommer altid "løfte" den lidt:) Her er en video hvor du kan se hvordan man gør :

https://www.youtube.com/watch?v=aTTDVryeFbY

God jul♥

XOXO

NEMESIS,BABE : http://nemesisbabe.dk/

Spectrum

bottom of page